torsdag 6 oktober 2016

Boktips v38

Lilla gruppens boktips
Vad heter boken?
Mororstmassakern 
Vems är boken? Vart kommer den ifrån?
Min bok, jag fick den från min pappa, mamma ,farmor och farfar. När alla kompisar var där
När brukar ni läsa boken? Dagen/kvällen?
På dagen och kvällen och när vi ska mysa 
Hur kommer det sig att du valde just denna boken?
Jag skulle önska mig den och så fick du den. För jag ville det. 
Ska vi lösa snart !?

Stora gruppens boktips
Vad heter boken?
Törnrosa 
Vart kommer boken ifrån? 
Mammas bok fast jag har fått den. Mamma har köpt dem 
När brukar ni läsa boken? Dagen/kvällen?
På kvällen på dagen ibland 
Hur kommer det sig att du valde just denna boken?
Den är bra. Törnrosa blir nästan sticken. Stack sig på fingret. Historien. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar